notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sista januari

Kategori: Från förr

Jag ska snart gå till t-banan ..

Rikard skulle gå med Viktor till skolan idag och hans planering - om han nu har någon sådan - höll inte precis! .. Han skulle ge Viktor frukost, han skulle klä på Viktor och han skulle ta diskusionen om att man inte hinner dricka mjölk när man redan är försenad till skolan.. men så blev det ju inte riktigt för det var jag som gav Viktor frukost, jag som såg till att Viktor klädde på sig och det var jag som fick ta mjölkdiskusionen!


Igår skulle vi ju bowla med klassen men jag, Becca och Amanda "avvek" och gick till Piccolina och fikade ist ^^ haha ;D  



Kommentarer


Kommentera inlägget här: