notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sextonde januari

Kategori: Från förr

Jag kollade just på "That 70's show" .. det är bra (;


Efter skolan åkte jag och Becca hem till Madde och övande på historian .. hehe, eller a jag låg på golvet och kollade på TV större delen av tiden ^^ men vi övade igenom det typ två gånger iaf ^^

Mamma skulle åka från jobbet halv fem men åkte typ en timme senare :/ .. jag är hungig NU! .. ja jag vet att man kan käka en macka eller något medan man väntar på middag men det har jag redan gjort .. och en mandrarin .. och knäckisar .. och vindruvor .. ^^ haha!
- jag är nog mer trött än hungrig xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: