notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Rubrik

Kategori: Från förr

Jag vaknade 07:28 och skulle gå upp 07:40, då tänkte jag "bra, då hinner jag vakna ordentligt till jag måste gå upp" men nej så blev det ju inte ^^ lagom till jag skulle gå upp hade jag ju typ somnat igen xD 


Idag är det torsdag och det betyder att jag har en lektion före lunch och fyra efter ... Svenska, naturkunskap, geografi och internationell ekonomi ...  



Jag brukar vara 30 min förtidig på torsdagar så nu ska jag sluta med det och ta en senare buss xD
- men det innebär att jag måste byta buss i Björknäs men aja; smällar man får ta ;)


Nu lyssnar jag på "Punk Rock Christmas" - Sex Pistols
- det har ju redan varit jul och allt men jag tycker om den har låten iaf ^^ .. men de sjunger "All those christmas trees swinging safety pins from their leaves" .. och då undrar jag om barr och löv heter samma sak på engelska :P för en gran har ju lxm inga löv ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här: