notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Röda rummet

Kategori: Från förr

Så nu har jag bestämt vad jag ska läsa på svenskan!
- Det får bli Röda rummet av August Strindberg (;

Idag efter skolan träffade jag Becca, jag hade franska så hon hade åkt hem medan jag hade lektion.. Vi åkte till Skanstull och gick till Östgötagatan för att kolla på tattueringar ;D.. det är iofs mer än ett halvår till vi fyller 18 men man måste ju kolla ut vad man vill ha ;D .. jag vet förtfarade inte vad jag vill haa ^^ .. måste tänkas på ;p

Efter det gick vi till biblioteket på medis så Becca kunde låna Greven av Monte Cristo (Alexandre Dumas) .. Sen promenerade vi mot slussen, jag gick till min buss och hon gick hem..


Jag ska snart läsa naturkunskap.. "yippi" :(
- sen skulle jag kunna göra matten så jag har det gjort .. kommer nog inte ha så mycket tid imorn eftersom jag ska träna då!



"So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
cause I'm leavin on a jet plane
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go"


Kommentarer


Kommentera inlägget här: