notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Rebel, Rebel - David Bowie

Kategori: Från förr

Nu har jag brottom igen xD

Jag har sovmorgon på torsdagar men eftersom min mamam jobbar hemma idag skulle hon komma ner klockan sju, ungefär, för att fråga när jag börjar ... varför skulle jag inte ha koll på när jag själv börjar, varför antar hon att jag försover mig bara för att jag inte är uppe vid fem och skurar taket! (inte för att jag brukar göra det med jaja) .. jag har i princip aldrig försovit mig i hela mitt liv så varför skulle jag ha gjort det idag?!

Ikväll ska jag spinna (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: