notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Pretty Vacant

Kategori: Från förr

God morgon världen ^^

Igår åkte jag och Madde hem till Becca jue :D
- vi spelade "Buzz", som var askul, och kollade på film; Save The Last Dance! .. mysig kväll =)

Jag kom hem vid fyra imorse ^^
- vi gick från Becca vid två-tiden .. jag gick ner i tunnelbanan men den skulle inte komme förens om 10 minuter då, så jag gick till slussen och fick vänta på bussen i typ 30 minuter..  Sen vid Nacka Forum var det två ambulanser och typ fem polisbilar :O .. ska kanske läsa Nacka/Värmdöposten eller Mitt i Nacka eller något så kan man kanske få veta vad som hade hänt! ^^ .. tror det var ngt med saltsjöbaden-bussen som åkte fråmför "min" buss ^^ .. sen fick jag, såklart, gå från telegramvägen .. det var kallt ....


Idag måste jag plugga! :/





Head Over Heals - The Go-Go's








Kommentarer


Kommentera inlägget här: