notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

One Way Or Another - Blondie

Kategori: Från förr

Nu har jag lite brottom men jag är trött så orkar inte stressa!
- ska dricka upp mitt te innan jag kan börja stressa iaf ^^

Idag är det bara matte och engelska som står på schemat ;)

Amanda skickade just en länk från aftonbaldet till mig! Det var inbrott på Cyber imorse asså skolan som ligger bakom min! =O .. o sen av de som bröt sig in dog! .. han ramlade ner från en av bergen, 18 meter, och landade brevid polisbilen som stog parkerad! 


 Nu ska jag gå om 20 minuter... och jag har hm, vaknat och käkat frukost hittills ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: