notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

natten är så hård; för betongens kungar

Kategori: Från förr

jag och Emma sitter och kollar på bulgarien .. asså vi vill ka dit i sommar; Jag, Emma, Emy och Linda .. och kanske nåra till (; hihi

vill ha kinder egg nuuu!
- jag har inte käkat godis på en vecka nuu! :p haha.. fan va segt men nu är det ju bara nåra veckor kvar xD
läängtar till jag får ta bort tandställningen, som jag inte har monterat in än xD haha.. vill ha goodiis ^^
.. menmen om man vill bli smal så vill man och då käkar man nyttig mat och tränar mkt .. blä varför vill jag inte vara fet ist :S ^^ .. o vilja ha kanintänder (ingen tandställning), då skulle jag kunna käka godis oavbrutet till jag dör! xD
- om normen skulle vara att man ska vara fet o ha stora, utstående tänder .. skulle jag vara "perfekt" ^^






I'd better go to bed and stop thinking about my loveless life ...  
- I don't need another hero! .. but please save me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: