notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lollipop

Kategori: Från förr

- Hemma igen! ;)
Efter att ha lämnat Emma o Linda på tåget åkte jag hem igen men när jag kom till slussen åkte just 414, så jag tog 444 till telegramvägen igen :p .. min sko blev fylld med vatten :/

Om Emy kommer hem från Uppsala idag ska jag nog träffa henne ^^
.. annars ska jag nog fika med Rebecca :)

- om jag går o vilar nu finns risken att jag somnar och sover till imorn xD haha.. o det vill jag ju inte ^^ meen jag är ganska trött! .. känner för att sitta på ett mysigt fik och dricka latte ... eller kolla på film! mhm mys ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: