notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Live Fast, Love Hard, Die Young

Kategori: Från förr

Igår var jag hos pappa :)
- efter skolan åkte jag till kontoret och mötte pappi, sen gick vi och hämtade lillebror tillsammmans.. Anna kom hem lite senare och då hade hon hyrt lite filmer så på kvällen kollade vi på "Kärlek på menyn" .. den var helt okej :)

Idag var jag trött på fransklektionen men vi tragglade igenom imperfekt, jag kom faktist ihåg lite av det tempus:et från grundskolan (yeey), nästa lektion var samhällskunskap och då diskuterade vi mest sen var det lunch och efter det matte; vi fick tillbaka matteprovet som jag fick VG+ på :D (man kinde inte få högre på det provet) och tillsist hade vi estetisk verksamhet :) .. efter skolan åkte jag och Becca till satdsbiblioteket för att kolla efter böcker till svenskan men hittade inget xD .. så vi fikade på Piccolina ist :p

Kl 18 mötte jag familjen utanför sergelbiografen för att vi skulle hämta ut biljetter till "Arn" efter det gick vi o käkade på en resturang på sveavägen som jag har glömt namnet på för tillfället ^^ .. men det var gott! Hihi

- sen gick vi o såg filmen, den var ganska bra faktist :)

Jag satt brevid Therese och  några av hennes kommentarer, kvällen till ära, var ganska underhållande^^

"Där är Gustav Skarsgård" - jag
"..." - therese
"Vet du vem det är?" - jag
"..." - therese
"Det är han som är med i Ondskan" - jag
"Va?"
"Det är han som är med i Ondskan"- jag
"Vem?"
"Gustav Skarsgård.." - jag
"Är han Stellan Skarsgårds pappa?" -therese
"Nej, tvärt om" - jag
"Va? Är han Stellan Skarsgårds pappa?" - therese
"Men nej, Stellan är hans pappa" - jag 
"men det var ju det jag sa" - therese
"nej du sa tvärt om" - jag
"Va han är ju Stellan Skarsgårds pappa" - therese
"men neej... tvärt om" - jag
"ja exakt" - therese

När vi gick till bilen berättade jag om vad Therese hade sagt för mamma..

"men när Gustav Skarsgård kom in i filmen sa ju du, där är han den onda" - therese
"va?" - jag
"jaa du sa, där är han den onda" - therese
"neeeej! jag sa det är han som är med i Ondskan" - jag
"jahaaaa!" - therese


Hahaha^^ .. hon sa lite mer udda saker under filmen men jag orka rinte förklara scenerna ur filmen och det måste jag för att man ska fatta något av hennes kommentarer så jag skonar henne från skam, för den här gången (;




Imorn ska jag, Madde och Becca stå på öppet hus i skolan .. och sen ska jag träffa Emy :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: