notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag vill veta vägen ...

Kategori: Från förr

Blää, nu är det onsdag :(
- ska gå till bussen om 45 min typ ..

Först ska jag till tandregleringen och bita i såndär gegga typ .. det skulle ta 40 minuter .. sen ska jag komma försent till matten ^^ asså a det kommer bli så eftersom den börjar 10:40 och jag typ just är klar med tänderna då ^^ .. sen är det lunch och efter det är det bara engelskan kvar! ;)

Sen efter skolan måste jag göra klart min del i export/import-projektet om vi itne får flytta deadline .. det måste vi få göra!!! :S


jag har bitigt mig i läppen :(
- så jag har en såndär plupp som man biter på hela tiden, fast man inte vill! :/ haha ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: