notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag prövar mina vingar

Kategori: Från förr

Jag och Therese sjöng sing star just! :p
- det kan väl vara lite kul att variera tidsfördirven ^^

Nu sitter jag här och lyssnar på musik o chattar runt lite ;)

Är trött som ett får .. appropå får Robert har laddat ner American Pie Beta House till sin dator xD .. jag ska be honom bränna den på DVD till mig (a) den är helt klockren ju ;) .. eller så laddar jag den till min dator kanske (I) haha


du ska jag sluta svamla och lämna den lilla skaran som kanske läser min blogg ifred  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: