notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

JAG ÄLSKAR MUSIK!

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma igen! ;D
- har haft min första baslektion med "Klas-bas" ^^ .. jag ska förklara jag lovar xD

Jag var typ 15 minuter förtidig ... så jag fick sitta i en fotölj och intala mig själv att jag inte var ett dugg nerös .. men det var nästan sannt faktist xD

Sen var det min tur då kom han som ska lära mig spela bas ut ur ett rum och det första han sa var "Det är ju ingen tvivel om vad du lyssnar på för musik, hehe" (jag hade min Sex Pistolströja på mig) sen sträkte han fram handen och sa "Det är jag som är Klas, Klas-bas, haha" .. hahah fan va kul det lät när han sa det, var verkligen tvungen att kämpa för att inte börja garva xD ... sen fick jag lite allmän information om hur man gör o så .. sen skulle man egentligen köpa ngn jävla bok men Klas tyckte inte att jag behövde det för jag ser tydligern inte ut som någon som skulle tycka det var kul att lära mig spela av en bok xD .. fine with me, och det är iof sannt att vara tvungen att spela vissa skitlåtar som stog med i den boken verkar ganska segt xD haha!

Nu är jag piggare än när jag åkte, music makes me happy ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: