notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it's getting harder for us every time

Kategori: Från förr

Idag var jag i stan med Rebecca! :D
först gick vi i affärer o hon köpte ett par asfina skoor! jag ville också ha sånna men de var slut :(
hihi^^ ... Men jag la undan ett par skor till imorn men vet itne om jag vill ha dem .. såg ett par andra snygga i ett skylltfönster efter affärerna hade stängt! ^^ ,, vi fikade i några timmar det var mysigt! :)

Ska till stan med Rebecca och Madde imorn med :p hihi

Jag har bara käkat en macka idag så borde käka ngt mer men orar inte just nu :p

Ska kolla om nån bra film går på tv ikväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: