notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I don't need anymore advice

Kategori: Från förr

Jag trodde att jag skulle bryta ihop redan på uppvärmingen, på spinningen, idag! Jag kom igång lagom till nedvarvningen ungefär ;) haha! .. jag fick veta att det ska vara ett "spinning-maraton" den 24/2 som jag funderar på att delta i ^^ .. asså aa man ska spinna i 3 h typ xD .. jag kommer antagligen gå sönder men man ska ju utmana sig själv ibland ;D


Kollade nyss på "Gossip Girl" .. den var helt okej, hoppas den blir snäppet bättre för då kan jag följa den xD


Imorn ska jag åka till pappa :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: