notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hey mr tamburin man

Kategori: Från förr

Jag ska till stan med Rebecca idag :D
- Ska gå om lite mintre än en halvtimme^^

Nu sitter jag och lyssnar på min musik! ;) .. har lyssnat på Emmas musik sen förra torsdagen typ :/ .. och vi har inte samma smak om man säger så hiphop o R&B .. jippi? haha .. eller a vissa låtar är väl okej men inte tjugofyra timmar om dagen i fem dagar! xD .. på ett ungefär ;)

Jag orkade inte käka frukost idag så jag drack juice :D .. mina matvanor har försämrats under lovet xD
- juste jag hade ju tänkt att ha godislöfte i år, men funderar på att skjuta upp det till tandställningen monteras in i käften .. eller eh shit the same jag har godislöfte nu! (kör vi på)

Så nu har jag offisiellt: godislöfte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: