notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fredagen

Kategori: Från förr

Jag är vaken, klar och har dessutom käkat frukost; i köket! :O
- haha

Idag ska jag till skolan mellan 08:10-15:10 .. sen ska jag åka till mammas jobb och hämta hem mitt jobb ^^ .. och ikväll ska jag träffa Emy, vi ska nog på bio! =D

Igårkväll gick jag och la mig runt 21:45 och precis när jag höll på att somna (ungefär en timme senare) får jag ett sms .. men det kopplar inte jag! .. jag tror att det är min väckarklocka som ringer så tankar som "nej är det redan morgon", "va konstig signal det var.." och "varför hittar jag inte snooze" började snurra i mitt huvud ... det tog någon minut innan jag fattade vad det var som hade hänt xD  .. insåg vad det var när jag kollade på klockan! (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: