notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Don't You Ever Leave Me - Hanoi Rocks

Kategori: Från förr

Så var väckarklockan tvungen att ringa på en lördag också! .. jag ska ju stå på öppet hus i skolan idag (Nackademins Gymnasium Södra) .. men det kommer nog bli helt okej :)  

Mitt största problem för dagen är: vad fan ska jag ha på mig!?
- jag vet att det är ett riktigt I-landsproblem som inte ens porde kallas problem men eftersom jag lever i ett I-land så är det ju ganska passande att jag har just sådanna problem och inte oroar mig för om skörden ska regna bort eller om jag ska bli uppäten av ett lejon.. 


Hur klantig är du?

1. Har du trillat hemma? [x]
2. Har du trillat bland folk? [x]
3. Har du vält ner varor från någon affär? [x]
4. Har du gått in i en lycktstolpe? [x]
5. Har du snubblat på dina skosnören? [x]
6. Har du slått ut någon tand? [ ]
7. Har du tappat din mat? [x]
8. Har du sprungit in i genomskinligt glas? [x]

9. Har du trillat med cykel? [x]
10. Har du trillat med moped? [x] (med cross)
11. Har du trillat med någon annans moped? [/] (jag har ramlart av en annans moped, när jag satt på den)
12. Har du tagit två olika skor på dej? [ ]
13. Har du halkat på is? [x]
14. Har du sprungit/åkt in i ett staket? [x]
15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet? [x]
16. Har du någonsin svimmat när du trillat? [ ]
17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet? [x]
18. Har du gått in i en dörr? [x]
19. Har du trillat så någon annan trillat? [x]
20. Har du trillat i en trappa? [x]
21. Har du tappat din mat på någon annan? [x]
22. Har du råkat sätta på dej två par sockar? [x]
23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket? [x]
24. Har du tagit fel på vad det är för dag? [x]
25. Har du gjort så maten blivit förstörd? [x]

26. Har du förstört något som inte är ditt? [x]
27. Har du tappat något i skolan så de gick sönder? [x]
28. Har du gått in i fel klassrum? [x]
29. Har du trillat av en stol? [x]
30. Har du gjort bort dig inför människor många gånger? [x]


Har du mindre än 10 är du inte klantig.
Har du mellan 10-20 så händer det ibland att du är klantig
Har du mellan 20-25 så är du ofta klantig.
Har du 25-30 så är du en vandrande olycka


Tot 25,5

- Blev någon förvånad över resultatet! ^^  



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: