notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det löser sig

Kategori: Från förr

Jag gick o la mig runt 00:00 igår, men kunde inte somna! Låg o vred mig i en timme ungefär, sen satte jag på lite musik o började rita xD så somnade runt 03:00 typ :p  

Idag ska jag till stan med Madde och Becca! :)
- Jag vill ha nya skoor! Hihi, senså ska jag nog köpa lite smink för mitt presentkort som jag har på NK (fick det när jag fyllde år)... sen så måste jag ju köpa pluskort till busskortet också! ... men det får mamma betala tillbaka tíll mig när de kommer hem xD 


Det är svinigt kallt i mitt rum nu! ^^ haha
- dessutom är jag hungrig! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: