notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Big Me - Foo Fighters

Kategori: Från förr

"Regrets I've had a few; but then again too few to mention"

Jag har sovmorgon idag och det gör mig glad! :D
- från och med nu ska vi börja 11:30 på onsdagar och de i min klass klagar :O .. sova på morgonen är ju det man vill :p .. men de vill sluta tidigare och då säger jag bara: neeeej, jag vill soovaa!


"You spurn my natural emotions
You make me feel like dirt
And I'm hurt
And if I start a commotion
I run the risk of losing you
And that's worse"


Dagens första lektion blir matte; då har vi matteprov, sen är det engelska och då har vi vikarie.. hon är skum om man säger så ^^ .. till sistska vi påbörja kursen "internationell ekonomi" ... slutar 15:25

Efter skolan ska jag gymma hade jag tänkt! ;)
- eftersom jag ska till pappi imorn så kan jag inte gå på spinningen ^^






".. men stjärnor slocknar när de har lyst klart"








Kommentarer


Kommentera inlägget här: