notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

And the good girls are home with broken hearts

Kategori: Från förr

Idag var en värdelös dag i skolan om man säger så!

Jag missade bussen i slussen imorse .. för påväg till t-banan träffade jag farfar! :D
.. men det innebar att nästa buss skulle komma om tio minuter när jag väl var i slussen (typ 09:35), men den bussen startade inte så jag stog där i 45 minuter(!!!!) .. jag tror att jag hann vara med på 30 min av svenskan, vi hade Martina (dataläraren) för hon ska lära oss att använda Word ordentligt xD .. sen var det lunch och efter det hade vi geografi och naturkunskap; på den förstnämnda lektionen tittade vi på en power point när vår lärare var i Namibia och på naturen kollade vi på naturfilm! .. ekonomiläraren var hemma (VAB) så vi slutade typ 13:40 ist för 15:30..


Jag ska vara i Finntorp kl 19:15 .. för nu ska jag lära mig att spela bas xD 








   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: