notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Älska Mig - Charta 77

Kategori: Från förr

Efter skolan gick jag till gymmet fast jag var trött och hungrig .. så när jag kom hem var mitt humör inte riktigt på topp om man säger så xD

Ikväll måste jag läsa naturkunskap, svenska och franska!
- så det är nog dags att börja snart (;


Nu lyssnar jag på "Balladen Om Den Kaxiga Myran"- Charta 77.. och jag kommer ihåg att vi sjöng den på Vessarö när jag var där med klassen i 6:an, och jag tror inte att vi sjöng så mkt för när vi kom till den här sången så sa våran lärare "den här borde väl till och med ni vilja sjunga; det är ju en svordom i den!" .. om man säger så här, hon var ganska så trött på oss i mellanstadet (vi hade samma lärare från åk 1-6) .. mina åsikter om henne kan jag hålla för mig själv, för en gångs skull ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: