notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

2008

Kategori: Från förr

Igår åkte vi hem till david vid 21-tiden :) .. var där ett tag drack lite cider, vin. öl och tequila ^^ mådde itne så bra när vi skulle halvspringa till t-banan! .. hade dessutom högklackat! xD

"Vi är lättantastliga!!" - Linda

Vi åkte till slussen och var framme där 23:51 då var vi tjejer såklart kissnödiga så vi sprang till macken och var där under 12-slaget ^^ hahahahaha ...

Sen var vi i slussen ett tag och jag hittade en som jag ville hänga med till ngn som hade fest! Men de andra ville med nåra tyskar men de försvann :| .. så vi hamna i tunelbanna o David fick en smäll på käften :O .. sen träffade vi Jennifer :D .. men de va så mkt folk på festen hon va på så vi kom itne in :/ .. så vi gick till donken på medis för de andra skulle käka xD .. efter det åkte jag, Emma, Linda, Valter och David hem till mig .. där var Robert, Peo och John ^^ .. vi sjöng lite singstar och rökte vattenpipa ;) 

Idag ska mina vänner hem till Esklilstuna :(  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: