notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Under Pressure - David Bowie

Kategori: Från förr

Den låten var den första jag hörde nu när jag kom hem och slog satte igång radion på frikvensen 106.7 (rubriken..) men nu är det You Ain't Seen Nothing Yet - BTO ^^ haha

Idag blev min dag lite upp- och nedvänd eftersom jag försov mig imorse .. så nu är jag seg som fan!  
- sitter här i min pyamas och dricker te ^^

Imorn är det friluftsdag då ska jag promenera runt på Östermalms IP .. "yippi" .. efteråt ska jag och Becca plugga matte, som vanligt (;



Jag börjar bli sjuk :( .. igen! 




Mitt head-set till mobilen är helt trasigt nu, så jag kunde itne lyssna på musik på vägen till skolan imorse .. Fan, jag fattar inte hur jag lyckas förbruka mina head-set! .. eller jo det gör jag visst; jag är inte försiktig med dem utan sliter och drar .. men det är inte mitt fel :( 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: