notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

torsdag - en vanlig!

Kategori: Från förr

Jag var hos pappa imorse (eftersom jag sov där) och jag vaknade 07:00 för att Rikards klocka ringde då - jag skulle upp 45 minuter senare - han vaknar till The Voice .. så jag fick lite panik på musiken, vafan är meningen med den egentligen? .. tror att låten som spelades handlade om en "fast car" eller något liknande .. helt meningslös text! men aja de som snackar är väl helt okej .. men det är ju inga riktiga nyheter de tar upp utan "nöjesnyheter" .. som om det är viktigt att veta att Britney Spears mamma tar hand om henne nu när hon är omyndigförklarad och ute från pshyket .. who cares?

Jag lämnade Viktor i skolan idag, då var klockan närmare 09:00 så jag tog en promenad till Odenplan och tog tunnelbanan till Slussen, sen vidare till skolan!

Hade svenska, lunch, Naturkunskap (fick VG på provet), geografi (fick G på omprovet) och tillsist var det Internationell ekonomi; då hade vi skriftligt läxförhör och snack om U-land!

Nu hade jag tänkt att plugga franska!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: