notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjugofemte februari

Kategori: Från förr

Idag har jag jobbat: fick sortera massa papper och lägga in personuppgifter i register^^ .. jag och mamma käkade kinamat till lunch :)

Haha, juste!! Imorse snackade mamma med sin kollega (hon använde lite hårda ord) och då kom en konsult in i rummet, han tittar på mamma och hennes kollega och säger "Nu har ni gjort tjänstefel!". Mammas kollega som tror att han syftar på mammas ordval svarar " Då kan vi stänga dörren!" men då kollar konsulten på mig och säger "Nej, ni har gjort tjänstefel som inte har presenterat mig för den här vackra damen! hehe". Jag blev något förvånad^^ haha! och mammas reaktion var "Det här är Cissi, MIN DOTTER!" .. haha ^^

Vi var hemma runt 17:30, då käkade vi tacos! :D
- Mamma körde mig till gymmet halv sju och sju började jag spinna ^^. Det gick bra idag så det var skönt att träna! (; .. nu är jag lite trött men måste börja packa lite kanske ^^

Ska gå upp 05:45 imorn med eftersom jag ska jobba då med. Så ska väl sova i tid idag med ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: