notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sweet emotions

Kategori: Från förr

Gud vad trött jag blev nu när jag satt mig ner!

Vet inte om provet gick så bra alls :( .. eller jag kunde inte 2 g-frågor men resten funkade väl ganska bra tror jag! .. men det stog att man måste ha rätt på 4 st g-frågor för att få g .. men aa jag vet inte hur sånnt fungerar xD - efter provet satt jag i skolan och pluggade i två timmar (!!) .. Emy skulle ha något muntligt i Röda villan så när hon kom tillbaka efter det så käkade vi lunch i skolan tsm, sen promenerade vi till Henriksdal! Det är så fint väder idag :D .. efter det åkte jag till bilskolan för att få lite information om när man ska börja köra med dem och när man ska börja läsa teorin och såå .. hon tyckte att jag kunde komma tillbaka i april för att anmälma mig och sånnt ^^

Jag hade egentligen tänkt åka direkt hem till pappa, men sen hade jag med mig så många onödiga böcker som jag inte orkade släpa till skolan imorn så jag åkte hem till mamma för att lämna dem och sådant, men jag kunde inte öppna dörren xD den har typ svällt eller ngt, som tur var är Therese hemma för att on är sjuk så hon kunde öppna altandörren ^^    

Men nu har jag hunnit duscha och spela lite på basen =)
- jag läste internationell ekonomi först en gång i skolan idag sen på bussen hem till mamma och jag planerar att göra det igen när jag åker in till pappa, vi har läxförhör imorn! ^^

Ska nog läsa igenom franskan nu igen (pluggade det i skolan  idag) sen så får jag plugga mer imorn! .. vi har prov på fredag.. men jag kan verbet och grammatiken .. det är glosorna som inte riktigt sitter än! hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: