notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sportlov<3

Kategori: Från förr

Nu är jag fri, ingen skola på en heel vecka!
- måste iof plugga men det hör inte hit ;)


Imorse vaknade jag 07:04 och skulle egentligen gå till bussen 07:14 .. men jag hann inte det så jag tog bussen som gick 07:31 .. så jag gick hemifrån kl 07:20! Snacka om att jag sterssade imorse alltså ^^ .. men jag träffade Elin på bussen och det var trevligt :) .. jag hann i tid till franskan; då kollade vi klart på "Vansinnigt förälskad", den var bra tycker jag faktist! Lite pshyko men bra ^^  .. Efter det var det SH, jag, Emily och Sabina läste upp våra nyheter och sen lekte vi lekar! .. föst skulle vi skriva ner 3 saker om oss själva på en lapp, fast en av sakerna skulle vara falska. Sen lämnade vi in den till Cecilia (vår lärare) och så läste hon upp det och så skulle alla gissa vem det var och vilken av sakerna som var falsk. På min lapp skrev jag:
- Jag har färgat håret mer än tio gånger på ett år.
- Mina föräldrar skilde sig när jag var nio månader.
- Jag lyssnar på HipHop.
Ni kan väl aldrig gissa vilket som är falskt (;

Sen lekte vi ngt som hette "åttan" .. det var två åttor på tavlan och man var rvå lag. Cecilia läste upp frågor (nu hade hon gjort SH och ekonomifrågor). Det lag som gissade rätt på frågan fick gå fram och dra en lapp som det stog en siffra, mellan 1-6, på. 1 betydde öga, 2 näsa, 3 mun osv. sen skulle man rita det som siffran representarade på sitt lags åtta. Den som fick fram en gubbe först vann. Mitt lag vann ;D Sen var det lång lunch och efter det matte då gick vi igeom logeritmer; inte så svårt men lite krongligt^^ .. och tillsist var det estetisk verksamhet, då målade jag :D



The past has a funny way of sneaking up on you sometimes.
Makes you remember things you rather forget. 
Makes you miss what used to be.
Rip up wounds you thought had healed. 
.. but it's just to hide it in the shadows in you heart, pretend it never happend and move on.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: