notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

solid as a rock

Kategori: Från förr

Ska åka och spela bas om typ 30 min .. jag måste ta bussen idag! *mjääk* mamma och Stefan ska på någon grej i konserthuset så de kan inte köra eller hämta mig! Ja, jag är gnällig idag och jag står för det! Så är det med mig jag är inte alltid på bra humör och det får man stå ut med om man vill umgås med mig .. fast jag brukar vara glad när jag är med vänner .. och på lite sämre humör när jag är hemma!

Nästa vecka fyller båda mina föreldrar år och jag har inte köpt något till någon av dem! .. mamma sa iof att hon inte vill ha något om vi lagar middagen på lördag (då vi ska ha gäster) så det nappade jag på! hehe xD .. men jag ska nog skriva en dikt eller rita något till henne :) .. pappa därimot *suck* jag får ringa min bror och höra vad han ska köpa xD .. jag är för trött för att tänka ut något bra! .. men juste pappa komemr inte vara hemma på sin födelsedag, så vi ska fira honom på måndag; eller a vi ska käka middag då^^
 

 
Jag kollade på Björn Gustavssons dikt (från melodifestivalen i lördags) idag, för Becca sa att den var jätterolig! . - och det var den så jag lägger upp den här xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här: