notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Snö och frusna fötter

Kategori: Från förr

Idag var jag och Becca på Piccolina till de stängde igen ^^ haha
- Sen gick vi ut och promenerade i snövädret ^^ haha, vi försökte hitta något att göra ikväll men alla människor verkar vara hemma och sega idag! :/ haha!

Så vi kom fram till att vi väntar till nästa helg och planerar bättre till då xD


Så det blir en till "slappkväll" hemma framför TV:n .. inte för att jag pallar gå ut i snön igen ;) .. fan när jag  skulle åka hem så kom inte busshelvetet så jag tog 471:an till Orminge så fick Stefan hämta mig där ^^ .. satan va jag frös om fötterna då; hade lxm converse på mig!!!! 



Last Kiss - Pearl Jam
- såå fiin<3





 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: