notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

skadeglädjen är den enda sanna glädjen...

Kategori: Från förr

Idag har Rikard namnsdag! - Grattis storebror (;

Idag var det skola; Svenska, Naturkunkap, Geografi och Internationell ekonomi ... på lunchen hade jag lite problem att käka :( .. nu när jag kom hem käkade jag en mannafrutti och det gick bra att äta! ;p
- vi ska käka ngn soppa till middag och det borde ju också gå bra xD


Ikväll ska jag spela bas igen.. vet inte om jag orkar släpa min egen .. så kan nog ta en av bas:arna som finns där^^


Tandställningen har typ slamsat upp hela min överläpp :( *aaj*



Kommentarer


Kommentera inlägget här: