notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

shot through the heart

Kategori: Från förr

Jag var inte och tränade idag =/ .. jag hann inte helt enkelt!
- och jag kommer antagligen inte hinna på hela veckan .. eller kanske i helgen! 

Imorn får inte jag ha min vanliga onsdagssovmorgon! :( .. för jag ska till tandregleringen; ska vara där 08:00! .. så jag kommer antagligen åka till skolan direkt efter och sitta där och ruttna i en timme eller något .. får ta med mig min svenskbok så jag läser ut den någon gång! ... har läst ungefär 50 sidor och boken består av ca 300! Den ska vara utläst och recenserad till fredagen 22/2!

Jag kollade just på "Gossip Girl", det blir bara bättre och bättre! =D
- yeeey, en ny serie som man kan följa! hihi

image132





Kommentarer


Kommentera inlägget här: