notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

she wants more

Kategori: Från förr

Jag kollade på Let's Dance med mamma och Therese nyss^^ och vi åt choklad :)
- det var gott men nu mår jag illa, fan jag kan inte käka godis på i samma mängd som när jag var liten: I've lost my power xD haha.. det är väl iof bra med tanke på att jag vill bli smal^^
- Juste jag kanske inte har berättat att jag inte klarade av att ha godislöfte; bröt det 5 dagar efter nyår xD ... men jag äter inte så mycket godis iaf, efter att Emy började med sitt godislöfte har min godiskonsumtion minskat ^^

Jag började kolla på American Pie - The wedding med Therese nyss men eftersom jag har sett den ett antal gånger orkade jag inte se mer just nu ^^ haha.. ska kanske sova snart så att jag orkar med morgondagen (; då ska jag gå upp kl 08:00 för att övningsköra (det brukar ta ungefär 40 minuter) och efter det ska jag jobba hela dagen i princip!
 
Jag lyssnar på radio och just nu spelas Sweet Child O'Mine - Guns 'n' Roses den är bra; en klassiker lxm ^^ haha .. jag har perioder då jag lyssnar asmycket på band som Guns 'n' Roses och perioder då jag inte står ut med den sortens musik ^^ just nu är jag i en period då jag inte lyssnar alls på galmrock men eftersom låten spelas på radio så blir det ju så just nu (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: