notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så nu är vintern tillbaka, eller?

Kategori: Från förr

Franskprovet gick bra tycker jag allt^^ .. efter det hade jag låång rast och sen var det SH son är slappt på fredagar eftersom 2-3 personer i klassen ska redovisa veckans nyheter ^^ jag ska iof göra det nästa vecka .. tror att jag bevakar utrikersnyheterna (; men aja efter samhället hade vi lunch och jag åt spegetti med köttfärssås.. efter det hade vi matte och dåå: räknade vi matte! :O:O:O haha ^^ tillsist hade vi estetisk verksamhet då målade jag på en masonitskiva .. man fick måla vad man ville så jag duttade bara med massa olika färger .. den vart lite fin faktist ^^ 

Efter skolan stannade jag och Becca i Slussen lite  .. vi skulle bara kolla runt i pressbyrån; så vi råkade köpa en varsin bulle xD *mums* .. på bussen träffade jag Ronja, det var trevligt! Vi snackade om livet, tiden i Boo-Gård och lite om det hemska väderet ^^ haha.. jag följde henne till bommen; där träffades vi alltid när vi var små och skulle någonstans.. 

Idag kanske jag gör lite engelska eftersom jag ska jobba i helgen .. har min presentation på måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: