notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så kan det gå

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag skulle kunna sova nu, men jag vaknade^^ 

Jag åt lite frukost nyss; fil och flingor.. funderar på att ta en macka också ^^ .. eftersom det här inte bara var min frukost utan min lunch också xD Skolan börjar 11:30 idag, då har jag matte och jag har inte gjort läxan, sen är det engelskprov och efter det blir det antagligen en liten håltimme pga provet men tillsist har jag Internationell ekonomi^^ .. sen är skoldagen sluut; kl 15:25 (;

Jag lyssnar på Rockklassiker som vanligt, nu spelas Alice - Eldkvarn :)


- Ska träna ikväll, det blir spinning igen (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: