notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Romeo Had Juliette - Lou Reed

Kategori: Från förr

Jag har inte gjort någonting alls den här kvällen .. eller jo, jag har kollat på Let's Dance i typ 10 minuter och käkat chasewnötter ^^ .. sen suttit här vid datorn (;



När vi åt middag sa jag  att jag ska tatuera mig...
"när du är 18 ja .. " - mamma
"aa.. men måste ju kolla nu för det tar ju tid att välja" - jag
"Så när du fyller 18 så kommer du ha tattueringar och rosa hår alltså" - mamma
"aa .. och en piercing i näsan eller läppen" - jag
"så ska bli en såndär rebellisk sak som ska bryta dig loss" - stefan
"jag skulle vilja påstå att det har pågått sedan 11 års ålder när det gäller henne" - mamma
"hahahaha, men jag är ju ett mellanbarn som glömts bort i hanteringen" - jag
"Ha! det tror jag knappast, man skulle fan inte kunna glömma bort dig om man så ville" - stefan 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: