notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

resursdag

Kategori: Från förr

idag är det resursdag i skolan .. jag har omprov i geografi så ska vara där kl 08:00! Efteråt hade jag tänkt vara kvar i skolan och plugga .. så att det blir gjort lxm ;p .. dessutom så kan man få hjälp om man behöver!

Igår var jag ju hos optikern; och min syn har förbättrats! Så jag kommer antagligen behöva använda mjina glasögon i ett år till (bara) och sen ska min syn vara ännu bättre; då kommer jag inte behöva glasögon mer ;D

Efter min synundersökonom som tog ca: 5 minuter mötte jag Becca och Madde och vi åkte till Vasagatans Taco Bar för att äta middag! ;) .. efter det bar det av till kvarnholmen igen; det var ganska lång kö in till studion. Jag och Madde lev kissnödiga, skåklart, så vi tänkte gå in i skolan för att använda toalettera för vi såg massa folk där inne, men sen ville vi inte gå huvudingången men då såg Madde att trapphusingången var öppen så vi gick in där xD

Vi kollade på Sing alonginspelingen och det var gansa roligt till och från^^ .. haha


I eftermiddag ska jag åka till bilskolan för att lägga upp en plan: nä jag ska börja övningsköra med dem, när jag ska börja plugga teori osv ^^ .. sen ska jag äta middag hos farfar och Viola ikväll :)
 





  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: