notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

panic.

Kategori: Från förr

Idag var det promenad vid Östemalms IP som gällde ... underbart väder, eller inte?!

Jag, Becca, Emy, Gabbi, Hannah och Lydia gick vår egen väg .. vi orkade inte hålla koll på de andra ;) sen skulle vi göra några "gruppaktiviteter" men det vill varken jag, Emy eller Becca så vi åkte därifrån; Emy åkte hem och jag och Becca åkte till Piccolina och käkade medan vi pluggade matte tillsammans =)



image131
Främre raden från höger: Lydia, Hannah och Emy.
Bakre raden från höger: Aika och Gabbi.




Jag har massa att plugga till den här veckan juuuu, eller a massa prov nästa vecka kan man också säga! .. eftersom det är pga proven som jag måste plugga (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: