notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

owner of a lonely heart

Kategori: Från förr

Skoldagen gick ganska snabbt, före lunch var det bara svenskan och då läste vi lite naturalistiska/realistiska texter och efter lunchen hade vi naturkunskap, geografi och internationell ekonomi .. fick sluta typ en kvart tidigare så jag hann med min motorvägsbuss :D

När jag kom hem åt jag mellis ;)
- Becca och Madde klagar på mig för att jag säger mellis "det låter som om du går på dagis" - Becca. Det gör det inte alls ;( .. det är bara jobbigt att säga mellanmål, så mellis is the shit ;D 

Ikväll ska jag spela bas, precis som varje torsdag. Jag kommer få åka buss både till och från: stackars mig :( .. Jag vill ha körkort nu om man säger såå! 


Jag har inget att plugga på idag, inga läxor, inga prov, ingenting! :D:D 
- helt chockad!
.. Eller okej då; jag skulle kunnat plugga matte men jag orkade inte ta hem böckerna .. men vafan det är ju lov snart så man får ju vara hur trött man vill, och jag är jättetrött; fast jag inte vill iof man aja ;)  

Okej jag ljög rejält nu: jag ska redivisa nyheter imorn, fast det hade jag glömt!! Tur att jag har mina Post-itlappar asså.. men blä på att redovisa nyheter! Jag valde att kolla utrikesnyheterna och jag har skrivit lite punkter i ett Word-dokument .. så får väl utväckla dem och skicka de till vår lärare .. "hehehe" ..JOBBIGT, jag som trodde att jag var fri :(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: