notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

onsdag

Kategori: Från förr

Jag fick min tandställning inmonterad imorse ^^ .. så jag känner mig så här:

image134


Jag kom till skolan 1.5 h före vi började "yippi"?
D läste jag tre kapitel till i "Röda rummet" som jag läser på svenskan .. sen träffade jag Emy så jag var med henne ett tag, efter det hittade jag Amanda, Eric och Chris som käkade lunch .. jag var också hungrig men kunde inte käka pga ömma tänder :(

Skoldagen flöt på .. och efter skolan stannade jag, Eric och Kiran kvar där eftersom vi skulle stå på Öppet Hus! ^^ ... som började kl 18:00 och vi slutade 15:30! Vi umgicks med Mikkel, Patrik och Kim .. sen fick vi pastasallad som middag men det tog typ 1 h för mig att käka upp och jag kunde bara äta pastan och fetaosten .. ^^

Haha ingen kommentar på själva Öppet Hus alltså (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: