notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nothing is for real

Kategori: Från förr

Helene och Mattias åkte just hem! .. så nu är bara Eva kvar :p .. min morbror och hans fru var också här men de åkte för länge sen xD .. Så nu kan jag sitta här vid datorn igen ;)

Det var trevligt att de var här :) .. men syrran och Mattias berättade att de ska flytta till Nyköping innan den 1 juli i år .. och det var inte lika kul, för då kommer de inte komma hit lika ofta :( ... men jag är glad iaf för jag fick låna en skiva av Mattias; NOFX .. så ska checka in den! :D

Kanske ska övningsköra imorn om jag (och mamma) orkar ^^ .. sen har jag planerat att träna imornkväll, men Kyle XY börjar ju imorn 17:05 och det måste man ju se, dessutom måste jag ju börja packa till New York! - massa att göra lxm ;)  


Jag vill gå ut och gå, springa eller göra något uttröttande nu .. är trött i skallen men aspigg i kroppen ^^
- och ja man får tolka det hur man vill ;) .. för jag orkar inte ändra meningen ^^   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: