notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nästa månad!

Kategori: Från förr

Jag äter frukost ^^
- Imorse när alarmet pep tryckte jag på snooze men sen känndes det som om alarmet gick igen direkt efter iaf .. haha...


Idag är det så att vi har SH efter att jag har haft franska men eftersom vår lärare inte var där igår vet vi inte om hon kommer idag .. om hon inte kommer dit eller om vi inte har någon vikarie får jag håltimme mellan 09:30-12:25!!! Mamma tyckde att jag kanske kunde träna då ist, så det kanske jag gör .. men då måste jag ha med mig träningskläder till skolan för att kanske träna, jobbigt att släpa! =/ .. så jag kanske kan plugga matte eller något då ist!



Fan det är fredag igen; asnice ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: