notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mina tankar är vapen som slåss

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma igen ^^
- var och körde ett spinningpass, sen hämtade mamma mig (a)

Asså, jag borde verkligen plugga geografi!!! .. tänkte göra det innan jag åkte men jag orkade inte så jag tänkte göra det på bussen till gymmet men orkade inte så då tänkte jag att jag skulle kunna göra det när jag kom hem: nu är jag hemma .. och jag orkar fan inte! :/ .. måste duscha, men jag skulle ju kunna läsa igeom häftena när jag har lagt mig i sängen (I) - som en liten godnattsaga ^^ haha!

tröttheten gör mig tröttare så att jag inte ens orkar vara trött ... och då är det illa ..

Nej nu ska jag sluta svamla och hoppa in i duschen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: