notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Last Kiss - Pearl Jam

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma igen :) 
- det belv en trevlig (och god) middag.

Jag har läst igenom min presentation för Therese en sista gång, tror att hon har fått höra den 3 ggr idag, mamma 2 gånger och Stefan och Robert en gång ^^

Imorn är det skolan som vanligt sen ska jag hem till pappa; vi ska på restrang och fira honom imornkväll! Eftersom han åker till Alperna på sin födelsedag!


Snart är det bara en vecka kvar till jag ska åka till New York! :D
 - funderar på att köpa en kamera där ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: