notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Just go ahead now!

Kategori: Från förr

Efter skolan åkte jag, Madde och Becca till Piccolina och fikade! .. vi gjorde klart inlämningsuppgiften om bioetanol, till naturkunskapen! Men det tog inte så jättelång tid men vi satt där och snackade till de stängde, som vanligt (;

Jag tog lite kort idag (med mobilen) .. men de försvann! :/
 - tror att det kan bero på att jag har ganska lite minne i min lur!
Så jag får väl börja släpa med mig digitalkameran igen^^ .. ska köpa en ny i New York hade jag tänkt (; för den jag har nu är seeeg och dessutom delar jag den med syrran ..


Jag har kunnat äta relativt mkt utan att ha ont i tänderna idag, vilket jag uppskattar, men nu är jag asmätt och det är jobbigt xD






Kommentarer


Kommentera inlägget här: