notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it's the worst excuse in the world

Kategori: Från förr

Vi hade alla lektioner idag .. hehe, och jag tjänade 5 kr på matten xD
- Gunnar skrev ett tal på tavlan o man skulle få 10 kr om man kunde gissa vad det var, och med massa ledtrådar kom jag och William på (sammtidigt) att det var det största kända primtalet i världen ;D så vi fick 5 kr var ^^ .. juste vår matelärare var föör gullig idag! haha, vi satt o räknade i böckerna bara, hade ingen genomgång eller så och ingen av oss behövde speciellt mycket hjälp så han gick och fixade te och bjöd oss på! hihi ^^

Imorn ska jag träffa Becca och vi ska plugga matte tsm på Piccolina ;D


Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.. sova låter som ett bra alternativ; är svinigt trött!


Funderar på om jag kommer orka träna ngt i helgen .. kanske ikväll om det inte kommer ngt jättebra på TV:n eller om jag inte kommer på nått annnat att göra på en fredagkväll .. det kännt liite segt att bara sitta hemma men fan det är skönt att inte göra massa saker hela tiden också XD

Kommentarer

  • T säger:

    Har läst igenom några av dina inlägg nu, och jag måste säga att du skriver rätt bra :)

    2008-02-01 | 16:08:16
    Bloggadress: http://Royalblue.blogg.se
  • Cissi säger:

    nejmen, taack så mycket =)

    2008-02-01 | 23:05:32
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se

Kommentera inlägget här: