notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm not scared!

Kategori: Från förr

God morgon :) .. eller, god eftermiddag kanske man säger eftersom klockan är över 12 ^^

Jag hade tänkt att träna idag men det blir inte så, för det är bara ett spinningpass idag och det är klockan 17:00 .. och Kyle XY börjar ju idag klockan 17:05! Så det fungerar inte (; .. så jag tar ett pass imorn istället ^^

Idag ska jag nog börja packa, eller åtminstone göra en pack-lista, eftersom jag åker på onsdag! :D
- annars har jag inga planer för dagen, ska väl vila upp mig så jag orkar jobba måndag-tisdag ^^ 

 

Kommentarer

  • Lia Florenz säger:

    Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

    2008-02-24 | 12:12:22
    Bloggadress: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här: