notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I just don't know

Kategori: Från förr

Vi fick börja fem minuter senare imorse, för vi drog över tiden på engelskan i onsdags .. så det batdde väl inte jättemycket precis men aa så var det iaf^^ haha .. men på engelsklektionen gjorde vi inte så mycket, vi gick igenom vad man ska tänka på när man gör en muntlig presentation! Sen fick vi välja om vi vill göra vår presentation nästa måndag eller efter sportlovet (vi ska vara två grupper) jag valde att göra min nu på måndag; så man har det gjort! :) .. Sen hade vi naturkunskapsprov och det gick förvånandsvärt bra ;D hihi, senså åt vi lunch och efter det var det matte, svenska och fanska på schemat ^^ .. nu är jag hemma och nästintil sovande men det måste vi ändra på eftersom jag ska i väg till gymmet, för att spinna, lite senare ;D

Nu ska jag gå upp och titta vad som kan lagas till middag och efter det ska jag plugga geografi!
- prov, prov, prov, prov ... hela veckan lång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: