notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I guess I'm all right ..

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos mamma nu :)
- men har svinigt ont i mitt lilla huvud .. *ajj

Idag hade vi Geografi och mentorstid i skolan sen åkte vi till riksdagen "yippie" (?) .. gick runt där i typ 1.5 h .. sen slutade vi (kl 13:00) .. efter det gick jag till Hår 3000 och bokade en tid .. sen gick jag och köpte två bananer på pressbyrån, det var min lunch! .. jag satte mig och pluggade engelska innan det blev min tid .. sen fick jag ont i skallen men det blev lite bättre när jag fick en kopp kaffe ^^ .. fast det kom tillbaka :( 
 
Om det är ngn som vill se hur mitt hår blev kan den gå in på min bilddagbok och kolla ... hehe
http://cissi08.bilddagboken.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här: