notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I could stay awake just to hear you breathing..

Kategori: Från förr

Igår skulle jag träffa Becca 18:30 i slussen men jag var där 18:00 så jag åkte till Gamla stan och mötte henne utanför porten^^ .. sen tog vi t-banan till Skanstull och gick till Bondegatan 56; där utanför mötte vi två av Maddes kompisar, vi gick in och satte oss.. väntade i typ 10 minuter sen såg vi Madde och hennes mamma ute på gatan; Maddes min när hon såg oss sitta där asså; helt obesktivligt! xD 

Maddes mamma kontaktade oss för några veckor sedan; vi skulle ha en överraskningsmidddag för Madde helgen innan hennes födelsedag! Så det var det vi hade igår! :D 

Jag och Becca köpte Foot Loose-biljetter till henne i födelsedagspresent; så vi tre ska gå och se den i april! =) 



Idag ska jag plugga geografi innan jag åker till pappa!




  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: